The Big Bang Theory The Champagne Reflection
S8, E10: While Sheldon says a tearful goodbye to the final installment of “Fun with Flags,” Leonard, Howard and Raj search for something significant in a dead professor’s research. And Bernadette is shocked to learn of her co-workers’ true feelings from Penny.