Once Upon a Time The Changelings
S6, E9: Rumple uses Jack and Jill's son as bait; the Evil Queen makes a life-altering decision after a conversation with Gold; Belle makes a sacrifice; Jasmine finds a lamp she hopes to use to save Agrabah.