The Checklist
S1, E19: Sergeant Gray informs the rookies that they must track down a specific set of crimes in a 48-hour period in order to qualify for their final exam. Meanwhile, Officer Nolan and Officer Bishop answer a silent alarm call at will.i.am’s house.