The Big Bang Theory The Comet Polarization
S11, E21: Sheldon’s comic book store experience changes when writer NEIL GAIMAN (Coraline, American Gods) puts Stuart’s store on the map. And friendships are threatened when Raj takes credit for Penny’s astronomical discovery.