The Office The Coup
S3, E3: After Jan (Melora Hardin) busts Michael (Golden Globe winner Steve Carell) for declaring it's "movie Monday," where everyone watches a movie instead of working, an upset Angela (Angela Kinsey) pushes Dwight (Rainn Wilson) is into making a play for Michael's job. Meanwhile, Pam (Jenna Fischer) internet shops and has a fashion show at lunch and Jim (John Krasinski) plays video games and gets killed again and again in virtual reality. B.J. Novak, David Denman, Leslie David Baker, Brian Baumgartner, Oscar Nuñez, Phyllis Smith, Paul Lieberstein and Mindy Kaling also star.