New Girl The Crawl
S4, E15: When a new bar opens in the neighborhood, it completes the final piece of the puzzle for Nick’s epic Valentine’s Day pub crawl. Meanwhile, Jess and Ryan drunkenly contemplate their future, Coach meets a new woman – over and over again – and Schmidt tries to fit into the world of politics.