Modern Family The Day We Almost Died
S6, E11: While driving out to get breakfast, the Dunphys including Manny have a near death experience causing everyone to reevaluate their lives. Claire resolves to be more fun and less uptight, Haley and Alex agree not to fight anymore, Manny refuses to ever ride in a car again, Luke wants to check off his bucket list, Phil decides to be a take action type of guy and the rest of the family has to bear the brunt of all the new attitudes.