THE DEMON KING HAS COME
S1, E6: Cao Cao Wing Gundam, traveling through Musha World, collapses from hunger in the middle of a town; he recovers after a kindly man treats him to a meal, but this man is actually Nobunaga, who leads Cao Cao out to the battlefield.