Ř12, D12: Kovac je stále na útěku, a tak tým hledá důkazy k jeho dopadení. Poté, co Brennanová zažije neúspěch, musí zbytek týmu přijít na to, jak najít Kovace bez ní, a vyzkoušet tak vše, co je kdy naučila. Když vše nasvědčuje tomu, že Kovac má nejen pomoc zvenčí, ale také úkryt, Booth a Brennanová se ho vydají hledat.