The End of Twerk
S5, E5: The glee club learns the dance of the hour: twerking. Meanwhile, Marley discovers Jake’s relationship with Bree, and Rachel tries to convince Kurt they both should get tattoos. Musical performances include "You Are Woman, I Am Man", "Blurred Lines", "If I Were A Boy", "Wrecking Ball", and "On Our Way".