Heaven's Gate: The Cult of Cults The Exit
S1, E4: The arrival of the Hale-Bopp comet spurs the group members to prepare for their departure; after the authorities are alerted, Heaven's Gate becomes a pop culture phenomenon, but the suicides have a very different effect on those closest to them.