Ř11, D4: Bernardette a Howard se dozvídají další zásadní novinu. Howard kvůli ní pochybuje o tom, jestli dokáže být dobrým otcem. Společně s Sheldonem vyrazí na poušť vyzkoušet novou raketu, ale jejich model vybuchne a skončí v plamenech a troskách.