Ř2, D4: Blíží se Eddieho první školní ples a Louis je odhodlaný zajistit, aby byl večer dokonalý jako z filmu Johna Hughese. Jessica mezitím stráví den s babičkou Huangovou v naději, že si ji získá na svou stranu a ona investuje do jejího nového podniku.