The Final Battle
S6, E21: Henry awakens to a cursed Storybrooke where Emma is in the mental hospital, and the Black Fairy is the new mayor; Gold tries to find out what has happened to Belle; Snow, Charming, Regina, Zelena and Hook try to escape the crumbling Fairy Tale Land.