The Secret Lives of Mormon Wives The First Book of Taylor
S1, E1: After the #MomTok swinging scandal goes viral worldwide, a shocking turn of events changes Taylor Frankie Paul's life forever; Whitney comes back from exile and more secrets are revealed rocking #MomTok to its core.