Grey's Anatomy The First Cut Is the Deepest
S1, E2: The surgical staff tries to be optimistic as a young woman clings to life after a brutal attack. Meanwhile Meredith puts her career on the line to save a newborn in the hospital nursery, and the other interns learn that it takes more than just medical knowledge to be good at their jobs.