Akashic Records of Bastard Magic Instructor The Fool and Death
S1, E3: The evil mages infiltrating the academy are terrorists belonging to the magic society, Researchers of Divine Wisdom. In order to rescue his students taken captive, Glenn finally exercises his real power.