The Fourth Man in the Fire
S1, E8: Sookie tries to hold herself together in the wake of another possible tragedy. Tara is amazed by Lettie Mae's turnaround, and considers similar therapy for herself after lashing out at Sookie and Sam. Jason's new squeeze, Amy, charms the crowd at Merlotte's, but shows a darker side to Jason when their V-juice well runs dry. Rene pops the question to Arlene while Sookie is baby-sitting her kids. Later, at Bill's request, Sookie agrees to use her gifts to help Eric, a powerful vampire sheriff, root out a thief at Fangtasia.