Ř1, D1: Kluci najmou přítele Dee Terrella jako promotéra baru a dostanou víc, než v co doufali. Když servírka, do které je Charlie zamilovaný, zaslechne jeho nevhodný komentář, Charlie spolu s Macem vyhledají černé přátele, aby dokázali, že není rasista.