Ř1, D6: Picard a posádka sledují Soji na Borgskou kostku v Romulanském prostoru, což Picardovi vrátí strašidelné vzpomínky. Mezitím, Narek věří, že konečně našel způsob, jak bezpečně využít Soji pro získání informací.