Gilmore Girls The Ins and Outs of Inns
S2, E8: Lorelai and Sookie have the first fight of their long friendship when, upon hearing that the Independence Inn may be sold, Lorelai panics and decides that their shared dream of opening an inn together is doomed to fail.