Lockerbie: The Bombing of Pan Am 103 The Investigation
S1, E2: A Palestinian terror group funded by Iran is initially suspected in the Pan Am 103 bombing, but Scottish and FBI investigators find evidence pointing to Colonel Gaddafi's Libya.