Muppets Now The I.T. Factor
S1, E5: Chip installs an upgrade to Scooter's overtaxed computer just as Scooter is beginning to upload the latest episode; King Prawn makes up a new game show; Uncle Deadly demonstrates the drama, disciplines and danger of stage combat for Walter.