The King of TV The Jelly is Mine
S1, E1: During a live broadcast, Silvio Santos loses his voice, to the despair of his team at the channel SBT; Santos is advised to hastily promote the young and popular Gugu Liberato to replace him to protect advertising revenue, but is reluctant.