Ugly Betty The Kids Are Alright
S2, E17: Still missing Henry, Betty fights her attraction to Gio; Hilda tries to get Coach Diaz to notice her; Amanda agrees to do a reality show with her father, rock legend Gene Simmons; Wilhelmina makes a triumphant return to Mode.