Bones The Lady On the List
S9, E5: The Jeffersonian team investigates the murder of Charlie McCord, a high school principal who, upon learning he had terminal cancer, created a website where people could go and pay for his inspirational videos. When the team finds a suspicious video of Charlie punching former UFC Light Heavyweight Champion Chuck Liddell (guest-starring as himself) in the face, it leads the team to Charlie’s bucket list, which ultimately helps them get closer to solving the case. Meanwhile, Brennan and Booth finally start to plan their wedding and Sweets could be replaced by a virtual profiling system.