Modern Family The Last Halloween
S11, E5: Phil is determined to finally scare Claire on Halloween. Meanwhile, for the first time, Gloria is feeling self-conscious about her age when someone correctly assumes she is Jay’s wife; and Mitch and Cam head to the WeHo Halloween Carnival after Lily decides to go to her first Halloween party alone.