One Tree Hill The Leaving Song
S1, E21: Lucas is shocked to learn that Dan once asked Karen for joint custody of him when he was a baby. Meanwhile, Peyton panics after her friend Nicki (recurring guest star EMMANUELLE VAUGIER) kidnaps basketball player Jake's (recurring guest star BRYAN GREENBERG) baby while baby-sitting.