Home Improvement The Long and Winding Road, Pt. 1
S8, E25: Tool Time's new producer, Morgan, stages a Jerry Springer style fight on the show. When he refuses to stop degrading the show, Tim quits. Jill's psychology professor offers her a great job - in Indiana.