The Long Morrow
S7, E1: Lorelai wakes up in bed with Christopher, then tries to get rid of everything that reminds her of Luke; Logan gives Rory a plane ticket; Kirk and Taylor cause an accident that damages Luke's diner; Luke asks Lorelai to elope.