Bones The Man in the Morgue
S1, E19: When Brennan wakes up in the bathroom of her New Orleans motel room, bloodied, beaten up and her earring ripped out of her ear, she doesn't know what happened or how she got there, and discovers she's lost an entire day of her life. The circumstances and her loss of memory are enough to rattle even Brennan, who's in New Orleans on vacation, helping to identify victims of Hurricane Katrina. Upon learning of Brennan's situation, Booth arrives on the scene to help her decipher her lost day. When the local medical examiner in New Orleans is found murdered, Brennan is targeted as the prime suspect. Booth and Brennan's investigation leads them into the dark underworld of Southern voodoo, but their search for answers may not come in time to clear Brennan's name.