The Golden Girls The Mangiacavallo Curse Makes a Lousy Wedding Present
S5, E23: The girls attend the wedding of Dorothy's goddaughter who's father was once engaged to Sophia. Sophia thinks that the wedding reception is the perfect spot for revenge after supposedly putting a curse on him years ago.