Ř1, D3: Ve státě Washington je zatčen Kenneth Bianchi, podezřelý považovaný za Škrtiče ze svahů. Je spolupachatelem vražd jeho bratranec? V Huntington Beach zmizí mladá dívka a stane se obětí sériového vraha, který se objeví v televizním pořadu The Dating Game.