Pretty Little Liars The Mirror Has Three Faces
S4, E10: Still living at a motel, Emily is taken aback when Mrs. DiLaurentis (recurring guest star ANDREA PARKER) offers to let her move into Ali's old room and is even more distraught when the other Liars insist Emily take Ali's mom up on her offer. Hanna explodes when it appears her mother's recent good fortune has taken a turn for the worse. And Ezra continues to reel from Maggie's big news when he's dealt an even more crushing blow regarding his son. Meanwhile, Aria makes an effort to get involved in Jake's (recurring guest star RYAN GUZMAN) interests and finds herself with an opportunity to follow up on a lead. And "A" continues to toy with Toby's (recurring guest star KEEGAN ALLEN) emotions regarding his mother's death, and Spencer is along for the ride.