Ř9, D8: Amy jde na rande se záhadným mužem a Sheldon požádá Howarda a Raje, aby mu pomohli najít dívku na internetu. Když Amy odmítá o muži, s nímž chodí, cokoli říct, Penny a Bernadette se rozhodnou ji špehovat.