City on a Hill The Night Flynn Sent the Cops on the Ice
S1, E1: In early '90s Boston, FBI agent Jackie Rohr works within the corrupt culture, but Decourcy Ward, the new Assistant D. A., wants to uproot the system; after an armored car robbery, the two men find themselves in a possible alliance.