Friends The One Where Monica Gets A Roommate
S1, E1: This is the one where it all began ... Rachel leaves Barry at the altar, meets the gang, and moves in with Monica. Monica, meanwhile, sleeps with Paul the Wine Guy, and Ross is reeling from his divorce from Carol, who has become a lesbian.