Friends The One with Rachel's Assistant
S7, E4: While hiring a new assistant, Rachel is torn between hiring a much more qualified woman, or a handsome but inexperienced young man. Monica, Chandler and Ross engage in a war of secret sharing after Monica and Chandler vow to be more honest. Joey has problems when his TV show is cancelled after just one airing.