The One With Ross' Sandwich
S5, E9: Joey starts to get uncomfortable with protecting Monica and Chandler's secret, especially when it places him in embarrassing situations with the rest of the group. Meanwhile, Ross becomes enraged at work when someone swipes his turkey sandwich.