The One with Ross's Tan
S10, E3: Joey and Rachel's first date goes well, until they return to their apartment and discover that everything's awkward. They decide that they make better friends than lovers and call off their relationship. Monica and Phoebe try to avoid their annoying friend Amanda, who has returned from living in London with a fake British accent. Ross gets a spray-on tan.