Friends The One With The East German Laundry Detergent
S1, E5: Joey wants to get back together with a former girlfriend he dumped, so he tricks Monica into posing as his new gal pal. Ross helps Rachel, a laundry virgin, do her first load of wash. And Chandler has a difficult time breaking up with his annoying girlfriend, Janice.