The O.C. The O.Sea
S2, E23: Sandy and Caleb confront Kirsten about her behavior. Ryan heads home to Chino, as he looks for the truth about Trey (recurring guest star LOGAN MARSHALL-GREEN) and Marissa. Meanwhile, Summer refuses to let her three-way relationship with Zach (recurring guest star MICHAEL CASSIDY) and Seth stop her from attending the prom. And, Julie and Caleb toast to their final evening together as husband and wife.