Sydney to the Max The Parent Track
S1, E3: Max tracks Sydney's phone after he suspects that she snuck out to a concert with Olive against his wishes; his parenting dilemma reminds him of his childhood, when his mom paged him on his beeper incessantly to track his whereabouts.