The Parent Trap
S3, E17: After a 10-year-old boy is admitted to the hospital, Dr. Manning and Dr. Halstead disagree on how to handle the boy's parents; Dr. Rhodes rushes to fix a heart that will be given to Dr. Reese's estranged father.