The Golden Girls The Pope's Ring
S7, E13: The Pope's in town and Sophia goes to his mass. When she goes to kiss his ring, it slips off into hers. Meanwhile, Rose is convinced Miles is hiding something from her, so as a birthday gift, Blanche gives Rose a detective to spy on Miles.