Modern Family The Prescott
S11, E10: Alex’s new company is putting her up at a new luxury apartment with full amenities and a list of high-profile residents that the family is eager to take advantage of, without her knowing. Phil is on a mission to review the restaurant’s famous sliders for his food blog, while Mitch and Cam sneak in separately to meet its most famous resident, David Beckham.