The Big Bang Theory The Propagation Proposition
S12, E12: Penny’s old boyfriend, Zack (recurring guest star BRIAN THOMAS SMITH), and his wife want a baby, but when Zack is infertile, they ask Leonard to help. Meanwhile, Raj attempts to mend things with his ex-fiancée Anu.