Bones The Radioactive Panthers in the Party
S12, E10: When the burning, bruised body of an aspiring writer/director crash-lands onto a passing car, the team investigates a series of odd locations and characters that are connected to his film. Meanwhile, Bones seeks guidance from Dr. Mayer on the meaning of passion in the work place and Booth allows Aubrey to take the reins on their current case.