No Man Left Behind The Real Black Hawk Down
S1, E1: Two Black Hawk helicopters are shot down during a deadly battle in Mogadishu between U.S. forces and Somali militia; the pilot of the downed helicopter and two soldiers involved reunite to recount the details.