Hollywood Demons The Real Iron Claw
S1, E5: The Von Erichs: a wrestling dynasty with six brothers, five of whom met untimely deaths at a very young; the last surviving Von Erich brother exposes the truth behind addiction and darkness of fame that transformed a family business into a nightmare.